Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 18:48   #7
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Har lest boka, men skjønner ikke helt

Jeg leste Ketolyseboka for to år siden, men valgte å følge Skaldeman og Dahlqvists råd istedet. Det er et par ting jeg har lurt litt på: Han har bl.a. anbefalt matoljer, noe som er helt skrekkelig etter min mening.

I tillegg står det at man bør ta en pause på tre måneder etter et halvt år på Ketolyse, og da får man jo inntrykk av at det er skadelig å spise lavkarbo i lang tid - noe det slett ikke er. Og hvorfor man bør ta en pause på tre måneder skriver han ingenting om.

Dessuten anbefaler han gravide å spise "normal" kost - altså mat som ikke er spesielt godt egnet for mennesker. Man kan spise seg gravid på lavkarbo, men når man først har blitt gravid, må man tilbake til brødskive og magerost?!!

Sist redigert av Veggpryd : 17-08-09 kl 21:12.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat