Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-09, 22:42   #16
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Grete Roede og Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av StoreLilleMeg, her.

Jeg har også gått på Grete Roede.
Gikk bra de første gangene, men går jo selvsagt opp igjen i vekt hver eneste gang etter endt kurs.
Jeg ville spart de pengene ja (er jo dyrt etterhvert på GR), slik som andre foreslår her.
Og så "skrifter" vi jo litt for hverandre her inne også i form av at vi skriver hvor mye vi har gått ned osv...
Så på en måte så er vi mange på samme "kurs" her inne også

Lykke til

jeg har også godt på GR, og alle andre slankekurer, men uansett hvem kur en følger, så går en opp igjen om en går tilbake til gamle vaner,
det gjelder også lavkarbo
men vil jo også si at lavkarbo er enklest måte og slanke seg på, en slipper sulten,,,og jeg håper for min del at jeg klarer og følge dette resten av livet , for det er jo det en må,, ikke gå tilbake til gamle synder,,og det er jo det de fleste gjør ,,inkludert meg

men og gå på kurs med GR og samtidig følge lavkarbo vil jeg si er bortkastet,,det er jo to vidt forskjellig kurer

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat