Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-09, 14:19   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: MÅ jeg kjøpe hele ketolysepakka?

Jeg mener det holder lenge med boka. Du kan jo alltids ta et multivitaminkompleks i tillegg, Spektro sin synes jeg er finfin. Men det er ikke noe must. (Enn om grønnsaker nok ikke inneholder like mye vitaminer og mineraler som det pleide, mtp hurtigdyrking og utarmet jord).
Det virker som om det er forskjellig fra person til person hva man trenger.
Jeg spiser ikke ulikt ketolyse, men kanskje litt mer karber. Jeg tar magnesium, nevnte multivitamin og b-70 (for håret ). Det holder lenge. Hender jeg tar tran også, men glemmer ofte å kjøpe .
Og ketostixene har bare en funksjon: Måle ketoner i urinen. De aller aller fleste kommer i ketose når de spiser 15-20 gr kh om dagen, og man merker det gjerne når man kommer i ketose, så med mindre du føler for å ha stålkontroll, så er stixene ikke nødvendige i det hele tatt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat