Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 11:46   #8
lissy86
Juniormedlem

lissy86 sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: oslo
lissy86 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hva er det som skjer her? Jeg bare raser ned i vekt!

kanskje jeg gjør det ritkig da nå ble jeg virkelig glad! det er kjempe deilig å se de gamle klærene mine passe igjen. veide 66 kg før jeg ble gravid så jeg nærmer meg 66, men vil alikevel ned til 60.
Det ejg gruer meg mest til er å slutte på ketolyse igjen. kan jo ikke leve på 15 gram karbohydrater resten av mitt liv.? så er livredd for at jeg skal begynne å legge på meg igjen.
Har skjønt at jeg burde holde meg unna raske karbohydrater når jeg er kommet meg i mål? får prøve å lese fedon etterhvert da

har ingen spesielle oppskriter. Er bare veldig ops på at jeg må få i meg fett rett og slett, og nok karbo.

lagde meg soyaproteinbrød som jeg fant her inne på forumet. Lagde to brød, men måtte kaste det ene brødet fordi det er veeeldig liten holdbarhet på det. spiser som regel 2 ristet brødskive med masse smør og ost, enten agurk på eller paprika. lunsj så går det i 2 egg med bacon om majones eller salat med masse grønt i. midagg kjøtt eller fisk, med salat eller eggesalat/rekesalat. men med maaasse majones. Ekte altså.
kvelds blir det jo bringebær med masse fløte til jeg blir kvalm og sovner av men godt er det! søtsuget forsvinnet helt!!

lissy86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat