Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 15:48   #23
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor karbohydrat-følsom kan en bli?

Jeg har drevet og søkt litt rundt for min egen del (er så sliten etter måltidene), og dette fenomenet med at man kan spise seg kjempemett og bli ramsulten rett etterpå fant jeg under reaktiv hypoglykemi.
http://www.reactivehypoglycemia.net/...-symptoms.html

Jeg hadde det slik veldig sterkt tidlig i graviditeten, nå er magen så full at det føles mer som å spille tetris enn å bli mett Det er slettes ikke noe plass til mat...

Trikset (jeg har slitt med "sinna" hypoglykemi tidligere, ble hissig om jeg spiste karbo reint) er generelt å holde seg til lavGI mat. Dvs aldri karbo uten fett/protein, helst aldri kjappe karbser i det hele tatt. Linken over er bra!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat