Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 18:00   #11
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du mistet mange kilo, og så kom de tilbake?

Jeg har mistet mange kilo - men de kom ikke tilbake. Det ble bare ikke mer vektnedgang. Jeg fortsatte som før i kosten, men unnet meg litt det som ble servert i helgene - type kake, potet, chips, øl eller sjokolade.

"Jeg som var så flink med maten ellers i uka, kunne vel ta bare litt?" tenkte jeg. Men det kunne jeg tydeligvis ikke. Jeg skjønte jo ikke hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt (stupid me), men jeg gikk heller ikke opp.

Nå vet jeg bedre. Det er bedre å ventet til man er ferdigslanket, og heller ta det hjemmebakte brødet med geitost i helgene da. Ikke nå. Når man er ferdig slanket kan man (og burde man) skli litt ut til siden en gang i blant. Det tror jeg er sunt for den mentale helsen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat