Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 14:36   #15
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slik spiste jeg før

Jeg har hatt så mange perioder med alt fra pulverkurer til...tja, fedon. Men før lavkarbo, hva spiste jeg egentlig?
Tja, det var vel 3 rugsprø med ost til frokost tror jeg. Eller en skive grovbrød med leverpostei. Og en halvliter tine juice, eple eller appelsin.
Til lunsj var det 2 tynne skiver grovbrød (uten smør!) med pålegg. Egg, fisk eller kjøttpålegg. kanskje karbonade på en om det var det, og ett glass melk. Ekstra lett selvfølgelig
Mellommåltid var en youghurt, eller frukt. Middag var nesten uten unntak wok med kylling eller svin, grønnsaker og hvit ris. Uten saus, til nød soyasaus,frest i vann, og kanskje litt olje. Evt pastaskruer med ost og skinke. Også 2-3l vann, og 1,5l pepsi max....
Egentlig et sånn kosthold staten mente jeg burde ha (minus pepsi'n). Ble jeg tynn av det? På ingen måte! Ble jeg sjuk av det? Oh, yes sir!