Sv: Kylling og soltørkede tomater i fløte - 5 gram karbo
Opprinnelig lagt inn av Balma, her.
Heisann!
Eg e so vanvittig IMPONERT over kva du har fått til )
Sjølv har eg prøvd vel 1 veke, men har ikkje godt ned stort. Lurar sjølvsagt heise på kva eg gjer gale.... eg rører ikkje noko anna enn det som står i lista over matvarer i introduksjonsfasen til Atkins. MEN eg har ikkje vore flink (orka) vega og rekna ut karbohydratene. Har tenkt at det er så lite at det kan umogeleg koma over 20 pr dag.
Lurar rett og slett på om det blir for mykje rømme og fløyte.....
Eg har spist egg, og bacon til frukost. Nokre dagar med sopp, løk, gressløk for å variera. Brukar meierismør til steikefett.
Når eg tenke meg om har eg brukt forholdsvis lite olje, berre litt valnøttolje i ein salat ein dag...
Kan det vera ein ide å bruka rapsolje til steiking i stede for meierismør?
Dei der pannekakene dine med blåbær kan eg vel ikkje prøva i denne fasen av dietten ! ???
Hm. akkuratt no er eg litt rådlaus.....
Du har prøvd i en uke, det er ikke m*e akkurat. Og ellers er det ikke sikkert du går ned 2kg i uka, jeg går ned 1/2kg i uka, men i perioder kan det stå stille også gå ned en kg eller to. Rådløs etter en uke trenger du ikke å bli, vekta vil røre seg etterhvert! Om du har gått ned 1/2-1kg så skal du være kjempefornø*d!
Bruk meierismør fremfor rapsolje, rapsolje blir veldig lett for varm og ødelegges.
Om du ikke veier matvarene så skal du ha god peil om du skal kunne vite om du spiser riktig. Atkins har klare regler for hvor m*e du skal spise og hvor m*e du kan spise. Fløte og rømme bør du veie uten tvil! Dvs atkins sier vel så og så mange spiseskjeer av disse to og det er ikke m*e i introduksjonsfasen.
Bær er ikke tillat de første 14 dagene, og ellers inneholder bringebær bare halvparten så mange karber som blåbær!
|