Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 21:48   #3
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Hva slags sjokoade kan man spise?

Kan spise sukkerfri sjokolade - og ja, man kan spise atkinsbarene også. Sukkerfritt, Cavalier og Cloetta er sukkerfrie sjokolader med lite karber. Jeg synes at Cloetta sin melkesjokolade smaker best og ligner mest vanlig sjokolade.
Atkinsbarene mener jeg å ha sett det både er aspartam og soyaprotein i, så jeg prøver å styre unna de...

Å spise kunstig søtning kan stoppe vektnedgangen for noen, og det kan trigge søtbehovet så det er lettere å sprekke, så det er ikke lurt å spise for mye av dette.

Jeg spiser mandler noen ganger til kvelds, hvis jeg har lyst på noe. Har også spist eggedosis med sukrin, eller vafler med rørt bringebær og rømme. Ligger en oppskrift på vafler med JBKM her på forumet som er veldig god

Lager meg også yoghurt av tyrkisk yoghurt, bær, honning, linfrø, solsikkefrø og vaniljeessens. Ostechips er også veldig godt til kos. Ellers så spiser jeg rett og slett litt IFA-pastiller innimellom

Lykke til videre

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat