Sv: LCHF diett
Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.
Hei,
Ingen har dessverre funnet en god metode for punktslanking, dvs det er ingen diett som gir bedre resultat på ett bestemt punkt på kroppen. Mange her inne ville nok anbefale deg trening i tillegg i og med at du ikke skal ned så mange kilo og det er mageområdet som er ditt ”problem område”. Et lavkarbo kosthold vil naturlig regulere vekten, men det er jo ikke sikkert du og kroppen din er enig om hva som er din idealvekt
Mange som spiser ketogent når de slanker seg øker gradvis kh inntaket noe når de er ferdig slanket for å få et mer variert kosthold andre igjen fortsetter å spise ketogent. Det gjelder å finne det som passer for den enkelte.
Her finner du bl.a. brosjyren LCHF på 3 minutter, http://www.lchfnorge.no/kostprogram.html
Jeg har valgt ketolyse da jeg synes det er veldig enkelt kosthold å forholde seg til.
Tusen takk for svar!
Jeg trener regelmessig både magemuskler og annen styrketrening/kondisjon, men klart man kan vel alltids trene mer Likevel så er mageområdet et stort problem for meg. Har tenkt at det kanskej er all karbohydraten som jeg har spist opp igjennom som har gjort det...
|