Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-05, 19:29   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Vi har hatt endel nyoppstartede nettbutikk-eiere som har spammet oss med lenker til butikkene sine Proteintilskudd og slikt.

Vi er iferd med å utarbeide rettningslinjer som vil bli lagt ut, men inntil videre så sletter vi lenker. Produktanbefalinger basert på egne erfaringer vil være greit, men vi er i en overgangsfase nå. Jeg ser at lenken themonk la ut nok ikke skulle vært slettet. Jeg beklager det.

Håper du vil legge den inn igjen, samt skrive merket inn i innlegget slik at folk ikke trenger å besøke butikken for å finne ut hva som er markedets beste proteintilskudd

Vi er i ferd med å bli et stort forum, og noen rettningslinjer er nødvendige. Håper dere vil vise oss litt forståelse mens vi prøver å finne den optimale løsningen.