Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-09, 11:29   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise is?

Opprinnelig lagt inn av StoreLilleMeg, her.

Nei, det vet da jeg også
Men om man skal lage isen selv også, så bruker man ikke heller grønnsaker til å fremstille iskrem.
Og baconchipsen som mange knasker er vel ikke heller en grønnsak?
Ikke sukkerfrie sjokolader er vel heller grønnsaker?

Jeg svarte på et spørsmål om man kan spise is.
Min filosofi er at dersom jeg skal nekte med alt som er godt (slik som vi må på Grete Roede), så blir jeg tullete.

Jeg kan godt unne meg 50g softis av den jeg selger i min egen kiosk, en gang i måneden eller noe sånt, og ha kontroll på mine karber.

Begynner å se at ketolyse nok ikke er noe for meg likevel.

Nå tror jeg hun mer mente at man skal være bevisst på hvor karbene kommer fra! At du spiser en softis i måneden er ikke akkurat store utskeielser, jeg har hørt verre .
Jeg tror poenget mer er at man er bevisst, på at Ketolyse i likhet med andre lavkarbofilosofier ikke bare er snakk om en slankekur, men en livsstilsending, og for de fleste så kan man ikke nødvendigvis være like flink og streng hver eneste dag resten av livet. Om du spiser én softis i måneden så har du da vitterlig endret livsstilen din, enn om du skulle ha spist en om dagen eller flere ganger i uka .
Bare litt satt på spissen, ikke avskriv ketolyse av den grunn

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat