Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-09, 13:09   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Savner dere Smash-sjokoladen? Se her

Jeg vil tro at den smash-varianten kan bli ekstra god med skikkelig mørk kvalitetssjokolade og ekte baconsvor . Smash deLuxe, liksom!
Jeg har en fritt-fram-dag i uka, ikke med høykarbomat, men ting som jeg kan finne på å crave på, særlig om jeg er fyllesyk men som til vanlig stopper vektnedgangen for meg, som baconsvor, mørk sjokolade, nøtter, meieriprodukter o.l. Oftest bruker jeg ikke den dagen i det hele tatt, bare fint å vite at den er der.
Men om jeg skulle føle behov for det en søndag, så tror jeg at jeg skal teste denne
Kan jo like greit mekke den i papir-muffinsformer. Knuse baconsvor og strø i bunnen og helle sjokolade smeltet i vannbad over.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat