Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-09, 08:49   #16
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Ketolysekuren

En forberedelse kan være å lese deg opp på alle oppskriftene som finnes her inne! Print ut og lag deg en egen lavkarbo oppskriftsbok og GLED DEG til å prøve ut de forskjellige rettene! Spesielt viktig å variere grønnsakene siden det er disse som liksom skal "erstatte" potet, pasta og ris.
Du kan bake lavkarbobrød om du ønsker det - men husk at det er ikke noe du MÅ gjøre. (slikt brød kan være en partystopper for mange).

Kjøp inn flasker med vann med drikketut (sportsflasker) og sett i kjøleskapet, ingenting er bedre enn iskaldt vann. Ta med deg flaska i bilen, på jobb og med inn i sofaen. På denne måten drikker du mye i løpet av en dag. Min. 2-3 liter til dagen bør du få i deg.

Du trenger ikke vente med å begynne til du har lest boka - begynn allerede nå med å kutte ut sukker, pasta, ris og brød. Ta handleturen i dag og kjøp inn egg, bacon, fløte, meierismør (veldig viktig), kjøtt og grønnsaker. Bruk oppskriftene her inne eller les i trådene "dette hadde jeg til frokost/lunch/middag/kveldsmat" trådene for inspirasjon til hva du har lyst på.
Unngå å kjøpe sukkerfrie produkter når du handler - prøv først og se om du kan klare deg uten!

Og har du tid - ta deg en spasertur på en halvtime!

Lykke til!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat