Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-05, 22:28   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei igjen jenter !

Prinsessen bor heldigvis i samme by som meg - vi treffes ganske ofte. Men jeg har med vilje valgt å ikke mase på dem og renne dørene ned. Prinsessens mormor er der VELDIG ofte og det er nok litt slitsomt. Vi snakker ofte sammen på telefonen da....

Det som er så deilig er å se hvordan sønn & samboer takler dette med å bli foreldre. De er såååå flinke. Hun er jo utdannet førskolelærer og er pedagogisk leder i barnehage....så erfaring med barn har hun. Men det er noe annet med dine egne tror jeg. De har fått masse skryt på helsekontroller om at de virker så veldig trygge som foreldre. Treneren på babysvømmingen skrøt også av hvor trygg lille Ella er. Det er en fryd å se henne vokse opp

Bildet fikk jeg på mail av sønnen min. Tror han har scannet det fra en video.... Han jobber i datafirma og kan dette her.... Jeg bare lagrer og klipper & limer jeg ! Har lagt alle bildene mine inn i "galleriet" mitt på www.lowcarber.ca .

Takk for alle tilbakemeldinger