Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-09, 11:29   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns nettop det var problemet, at den var skrevet for å få folk til å føle seg som idioter. Det var jo bare en masse oppgulp man vet veldig godt fra før, satt sammen mellom 2 permer.

Det er det jeg synes høres så bra ut, hehe. Det var det mora mi også syntes var så bra og som fikk henne til å kutte ut røyken etter å ha røykt 50-60 om dagen i over 40 år.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Endelig slank boka passer kanskje for noen som aldri har forsøkt en slankekur før, og nærmest ikke har lest ett eneste kostråd....

Åh? Hvorfor det? Mange har jo prøvd hundre slankekurer mens det i virkeligheten kanskje er psyken de burde jobbe med, og da er vel denne boka bedre? Jeg har jo ikke lest den så jeg skal ikke uttale meg for mye, men jeg trodde ikke den gikk på kostholdsråd?