Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her. Ja du er jo en av de som vet hva jeg snakker om ihvertfall. Jeg har egentlig fast veiedag på fredag, så kanskje jeg rett og slett bør holde meg unna vekta til fredag da Jeg spiser ihvertfall akkurat som før, å det beste av alt er at faktisk melkeproduksjonen har gått opp!! Jeg er så utrolig glad for at jeg har mer enn nok melk til pjokken. Kan det feks være at når puppa får mere melk så utgir dette mere vekt eller er det bare ønsketenking fra min side?? Jeg har stoooore pupper altså...
Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her.
Ja du er jo en av de som vet hva jeg snakker om ihvertfall. Jeg har egentlig fast veiedag på fredag, så kanskje jeg rett og slett bør holde meg unna vekta til fredag da Jeg spiser ihvertfall akkurat som før, å det beste av alt er at faktisk melkeproduksjonen har gått opp!! Jeg er så utrolig glad for at jeg har mer enn nok melk til pjokken. Kan det feks være at når puppa får mere melk så utgir dette mere vekt eller er det bare ønsketenking fra min side?? Jeg har stoooore pupper altså...
Den kan eg skrive under på hehehe eg gjekk ikkje på lavkarbo då,men eg hadde masse mjelk.Så sto eg å vegde meg,og sukka litt over vakta. Så kom mannen bak meg og letta på puppene,og vips,- der var to kilo vekke så ja, det vil sjølvsagt virke inn når du har fått meir mjelk