Jeg skal ta bukplastikk om en uke
Da har jeg fått dato for bukplastikk. Var på konsultasjon på Aleris i Oslo forrige fredag og fikk nettopp brev med operasjonsdato. 1. september legges jeg under kniven! Det var da hårreisende raskt?! Ventetiden er på 3-4 måneder egentlig, så jeg er sikkert blitt skviset inn fordi en eller annen har avbestilt eller noe.
Nå er det panikk her i huset, hehe. Mannen må ordne seg fri fra jobb, fordi vi har en gutt på 17 mndr som selvsagt bæres endel enda, og jeg kan ikke bære på flere uker etter operasjonen. Jeg hadde tenkt å spørre om mamma kunne bo her en uke eller to, men hun er på Toten hvertfall ut september. Jeg må få NAV til å ordne med flybilletter eller hvertfall dekke reisen for meg og ledsageren min (ei venninne skal bli med, jeg får ikke lov å reise hjem alene etter operasjonen) og jeg må fakse inn svarskjemaet til Aleris på mandag.
Er helt skjelven, trodde jeg hadde flere måneder på meg og min første tanke var å ringe Aleris og utsette operasjonen, men mannen min mener det er like greit å få det overstått, og det er det jo forsåvidt.
Dere som har vært gjennom inngrepet, forteller dere litt om det? *spent og skrekkslagen*