Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-05, 08:12   #2
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Oiameg.. Dette var konkrete saker. Vi har ikke et så strukturert opplegg over husarbeidet,vi.Men vi er støvsugere! Det er fremme flere ganger om dagen.(står rett bak meg nå,faktisk..) Og vi er overflate-vaskere..Bord og benker og sånn. Gulvet taes når det blir stygt,men vi har ikke noen faste rutiner på det. Det kan gå en uke,det kan gå to..
Så,hos oss så ser det rent og pent ut,men begynner du og kikke bak saker og ting,kan det hende det ikke er fullt så rent. Men pytt,det finnes mye viktigere ting i verden enn å ha det gnistrende rent bak kjøleskapet.
Siden jeg jobber,og kjæsten ikke har begynt i jobben sin enda. (vi har en handicappet gutt,for de som ikke vet det.)så er det Kjæsten(går under navnet Husmora) som tar seg av det meste. Og han er FLINK. Står opp kl halv 8 og beg å brette tøy og tar ut av oppvaskmaskinen.FØR han leser avisa og dusjer og sånn...Jeg bare ser på og er imponert!!
Mannfolk kan,de..De må bare finne si egen vei og måte.