Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 00:35   #18
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Slapp av, lille frø!
Det ordner seg!

Så flott at det blir gjort så fort! Like greit å hoppe i det! Slipper å grue seg lenge og sånt!

Ja, det er litt vondt de første ukene, men bare ille i noen få dager. Det verste var å sove på ryggen, syns jeg.
Men husk at jeg også sydde sammen alle magemuskelene med sånn ca 280 sting, så jeg hadde det ganske ille litt ekstra lenge.
Hadde en revisjon i fjor (kosmetisk) og da var det ikke ille i det hele tatt.

Og spis smertestillende for det det er verdt! Det er viktig at du klarer å være i beveglese, vet du! Og at du får sove!
Ikke ta for mye Paralgin Forte, forresten. De kan gjøre deg hard i magen, og det er noe du ikke trenger!

Masse lykke til!
Er det noe, så bare send meg en pm. Bor jo utenfor Oslo om det skulle være noe!

Ps! Husk å få drosjerekvisisjoner også, da. Tror ikke buss/trikk/tog rundt i Oslo/flyplass er noe særlig ok heller!