Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 03:35   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Jeg vil også være med!

Jeg er skikkelig ferskis her, og forstår lite eller ingenting av hele opplegget. Jeg skal ned ca 40 kg og har prøvd ca alt. Nå vil jeg prøve meg på lavkarbo og se om ikke det også går. Jeg har en skikkelig ufordring, og det er viljen. Jeg gir for lett opp! Baaah. Men nå altså.. NÅ!

Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har råd til å kjøpe boka til han der Atkins. Fattig student og sånn! (Er det dyrt å leve på lavkarbo?) Ikke forstår jeg en dr** av alle ordene som ketolyse, induksjon(induksjonsovn..? det er iallefall det første jeg tenker på..) og ikke skjønner jeg hvordan det skal gå an å spise masse fett og samtidig gå ned. ææææh.

vaskeklut ber om hjelp til å samle opp alt vannet på gulvet og vri det opp i vaskebøtta der det hører hjemme

vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat