Sv: 30+ kg, en liten gruppe?
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
*hehe* Eg tenkte det samme! 
Har vore på litt sjølvkomponert lavkarbo sidan midten av mai, og har gått ned rundt 5kg. Det går ikkje fort, men det er eg totalt OK med. For som folk seier, dette er ein livsstil, noko ein skal leve med, det er ikkje ein slankekur. Det går i alle fall rette vegen!
Har alltid hatt eit intenst "hat-forhold" til badevekta, vekt er noko ein helst berre vil gløyme, om nokon kjenner seg igjen. Det har vore ein prosess for meg å innsjå/godta at vekta er det den er, og at berre eg sjølv kan ta ansvar for at noko blir gjort med det.
Så her er eg. 
Kjenner til det forholdet med vekten.. for meg var det helt ubegripelig at de tallene som kom opp skulle være riktige - det kunne jo ikke stemme... Men dessverre så gjør de jo det.. 
Opprinnelig lagt inn av mokki, her.
Jeg vil også være med. Jeg har 40kg som burde vært borte. Men tar et bittelitt mindre mål først.
Jeg har til nå mistet 5,4kg. begynte egentlig etter påske, men har startet på nytt nå etter sommer, og nå er alt tullet fra i sommer borte så nå fortsetter jeg. Kjekt å ha noen å slå følge med. Skal vi holde oss til dene, eller skal vi lage egne månedstråder?
Vi kan gjerne lage en tråd for hver måned, eller vi kan beholde denne.. samme for meg. Hva syns dere andre?
|