Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
Hei!
Gratulerer med kjapp operasjon!!
Jeg tok bukplastikk for 4 år siden, på sykehuset i Kirkenes(bodde i Finnmark på den tiden) Kirurgen der oppe var kjempeflink, og jeg er veldig fornøyd!! Hadde ikke mye vondt etterpå, men når jeg hadde det, fikk jeg smertestillende så det holdt.. Siden jeg ble operert på offentlig sykehus, lå jeg der i tre døgn etterpå.. Det som var eklest med operasjonen var egentlig å "drasse på" drenene. måtte også inn å suge ut veskeansamling i såret etter noen dager, men det var ikke noe problem...
Jeg tok full bukplastikk, med flytting av navlen, men nå vises nesten ikke arret engang (og i tillegg kan det gjemmes i bikinibuksen.. ) og navlen er så fin atte...
Hadde også en gutt på ca halvannet år den gangen (pluss en på 3, 7 og 9) mannen måtte ta løftene, men å sitte på fanget osv gikk greit etter noen dager når det ikke var så ømt i såret lenger....
Selvfølgelig er det noen som ikke har gode opplevelser med en sånn operasjon, (hørte masse skrekkhistorier før jeg ble operert ) men jeg syns ikke du skal grue deg..
Masse lykke til med operasjonen, du kommer nok til å bli kjempefornøyd skal du se
Klem