Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 22:04   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Omvendt tap av muskler ...

Dette er for det første en ganske gammel tråd, og jeg driver ikke med muskelbygging sånn som Begod, som, så vidt jeg husker heller ikke spiser mye fett, men mere karbo og mindre fett enn hva jeg gjør.
Jeg skal vanskelig få i meg mer enn kanskje 1,5 gram pr kg kroppsvekt med mitt aktivitetsnivå. Det er nesten fysisk umulig.
Jeg spiser som regel to måltider pr dag, mer trenger jeg som regel ikke, eller klarer ikke for den saks skyld.
Om jeg spiser f.eks 2 egg, 3 striper bacon, mat av kjøtt tilsvarende 400 gram og 200 gram grønt på en dag så har har jeg fått i meg drøyt 80 gram protein, altså et par gram mer enn et gram pr kg jeg veier.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat