Jeg føler meg skikkelig dårlig.. Både i går og i dag ble det en 0,1 % Yoplaiat youghurt til frokost Nå sjekket jeg karbinnholdet, og ble nokså paff (siden Lindberg anbefaler den som et mellom-måltid). Den har faktisk 9,4 karbs pr 100 g, og jeg prøver å holde meg til matvarer under 5 karbs/100 g. Lager dere frokost hver dag? Jeg er så stressa om morgen at jeg ønsker noe raskt. Har spist så mye egg i de siste ukene at jeg klarer nesten ikke tanken på det Typisk meg - eggerøre til frokost, og omelett til kvelds... Hva gjør dere for å motivere dere? Og en annen ting. Hvordan er det med formen? Jeg har vel gått på slik mat i over 2 uker nå, og sover nesten hver dag etter middag. Er så trøtt at jeg knapt klarer å sitte oppreist før jeg bare legger meg ned og sovner. Er dette vanlig? Har lest her inne at dere blir så full av energi. Er dette med det samme eller etter litt tid? Har hatt sånn hodeverk også noen dager... Jaja...men ellers er jeg fornøyd. selv om vekta ikke rører seg så er jeg super-fornøyd med hva dette gjør med kroppsfasongen min nå så det er min motivasjon!! Aldri tilbake til karbo-mat!!