Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-09, 11:37   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oslotips ønskes!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller hvordan man tenker. Jeg tenkte alltid at sånne plasser var dyre, så vi spiste aldri ute før bare møttes og tok noen øl/vin. Som om det ble billigere? Har funnet ut at jeg kunne spart MYE penger på å gå ut og spise i stedet

Ja, det er langt mellom hver gang jeg går ut og spiser nå, og det har som regel blitt Kafé Sara fordi maten er billig og god og porsjonene er enorme. Men der har det virkelig sunket ned til en bunnstandard, så nå har jeg ingen steder å gå lenger .

Hmmm ... Du leter egentlig etter en god fiskerestaurant du, Sykavsukker?
Jeg har ikke så mange gode tips, da jeg sjelden spiser ute, men fiskekakene på Hotell Havane på Grünerløkka er syyyykt gode, og som jeg forsto er det særdeles lite annet enn ren fisk og krydder i dem.
Djengis Kahn som vi har hatt lavkarbotreffer på har veldig mye diverse, og jeg vet at de i alle fall har krabbe. Men ... host ... jeg har lukta litt for hardt på rødvinen i forkant av hvert treff at jeg ikke kan si jeg husker utvalget alt for godt

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat