Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-09, 20:52   #40
Mr. Muscle
Medlem
 
Mr. Muscle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Innlegg: 234
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Interessant. Du er nok inne på noe. Jeg vet at Chunky, en annen bruker her på forumet har forsket litt på mine vegne også, og er spent på hvilken konklusjon han kan komme fram til.
Jeg tror nok dessverre legen min kommer til kort her, og er dermed spent på hva de vil si på nevnte kvinneklinikk, ettersom dette er mer deres spesialfelt, mens legen min mer er en ... allmenlege, en meget god sådan, men dette tror jeg dessverre han vet for lite om. Dessuten ser han jo ut fra at f.eks c-peptid må være over 1400 før det er snakk om insulinresistens, mens mitt er "bare" på 900. Inntil 2001 opererte allmenlegestanden med en smertegrense på 600. Lindberglegene og andre lavkarboorienterte legesentre operer med 700. Ser du bildet?

Det er vel en grunn til ordtaket: "En allmennlege kan litt om mye, mens en spesialist kan mye om litt"
Håper legene på kvinneklinikken er i stand til å hjelpe deg.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Fikk et tips om å sjekke stoffskiftet før jeg begynte med kelp, i tilfelle jeg kan se en bedring. Skal se det litt an, har nettopp fått tablettene.

Mitt tips?
Tør nesten vedde en femmer på at stoffskifteprøve 2 viser høyere stoffskifte enn prøve 1. Keep me updated

__________________


Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat