Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 12:59   #53
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmm ... Hvordan skal jeg forklare det? Som om noen stikker nåler i musklene innenfra, liksom. Mer plagsomt enn veldig vondt. Det er mye i brystet, sida, overarmene og mellomgulvet. Og så får jeg sting i brystet, på høyre side. Veldig plutselig, og veldig sjeldent vedvarende, men det kan gjerne komme mange på en gang. Sånn har jeg forsåvidt hatt det så lenge jeg kan huske.

Oh, skummelt, jeg har eksakt det samme! Noen ganger så heftig at jeg fyker sammen, andre ganger knapt merkbart.... Hadde de kraftigste kommet på venstre i stedet for høyre side hadde jeg trodd det var hjertet! Har lagt spesielt merke til de de siste ukene, etter jeg fikk de mystiske blåmerkene. De er ofte i området rundt leveren. Leveren har jo i høyeste grad med stoffskiftet å gjøre ja...
I tillegg får jeg innimellom samme følelse som hvis man svelger en for stor bit med mat, at det setter seg fast i halsen og går sakte ned mot mellomgulvet, selv om jeg ikke har rørt en matbit på flere timer. Regner med det har med stikkene å gjøre også.
Skal forøvrig til legen på mandag og ta blodprøver og høre om blåmerkene, så da bør jeg vel nevne det.