Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 19:05   #94
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Hjelp!

Jeg sliter skikkelig med dette å komme i gang med å spise lavkarbo.. Middag og kvelds går fint, men frokost og lønsj er det store problemet. Jeg er et brødmenneske, men syns de lavkarbobrødene jeg har smakt hittil smaker guff. I tillegg har jeg alltid dårlig tid, og er ikke overvettes begeistra for egg.. I tillegg er det vanskelig å spise når man er kvalm, som jeg er pga oppstarten her.. Noen som har noen råd? Jeg er lei av å være overvektig, og vil virkelig klare det denne gangen.

Og så klarte jeg å sprekke tidligere i dag Spiste litt frokostblanding m/tørka frukt (uten melk, dog.)

Hjeeelp..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat