Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 20:50   #98
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

arnakristin: tusentusentusen takk!! de rundstykkene skal jeg virkelig prøve! fiberhusk.. får man kjøpt det i vanlig butikk? eller må man på helsekost?

ang den der filosofien. jeg skjønte ikke hva jeg skulle skrive der da jeg registrerte meg. nå har jeg skjønt det, og jeg tror at jeg heller mot atkins, faktisk. jeg vet bare ikke hvordan jeg endrer det? men jeg skal nok ta en tur på biblioteket så fort jeg har anledning

jeg er mer motivert nå, når jeg har sett at det finnes løsninger for oss som er brødmennesker! jeg ble nok bare helt utrolig frustrert over at jeg klarte å sprekke så tidlig.. dere er så gode her på forumet, altså!

Dreamy: de pannekakene dine skal jeg virkelig prøve! Jeg har lest bloggen din, og det ser faktisk skikkelig godt ut.

tusen takk for gode råd begge to! jeg tror jaggu jeg skal gå en tur på butikken etterpå!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat