Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 21:29   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har fått utført sukkerbelastningsprøve for diabetes

Jeg tar en glukosebelastning i året og reagerer ganske kraftig.
Du blir jo bedt om å sitte stille for å ikke brenne opp glukosen for fort, og det er ikke lett når det prikker og rykker i hele kroppen. Sånn er det den første timen, blir helt ør i hodet og det prikker overalt, og jeg får mest lyst til å løpe i ring rundt meg selv.
Etter en time krasjer jeg fullstendig. Har store problemer med å holde meg våken, sovner alltid, tungt, sittende i en stol i løpet av den andre timen.
Sist gang holdt jeg på å ramle av stolen gjentatte ganger. Uff

Ja, forresten, før pleide de å ha litt sitron i sukkervannet, men det hadde de ikke sist. Det smaker så jævlig! Æsj! Og jeg får skikkelig halsbrann av det.
Jeg spiste sikkert fem ostehøvla skiver med rent smør da jeg kom hjem fra glukosebelastning sist. Det hjalp noe.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat