Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-09, 21:57   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.

Jeg synes du har for mye grønnsaker. Hos meg selv stopper vektnedgangen omtrent med en gang jeg inntar karbohydrater i det hele tatt. Men dersom du allerede har prøvd 0 karbohydrater i 3 måneder så er nok neppe dette opphav til problemet.
Ellers kan jeg anbefale et tilskudd av selen som også er viktig for stoffskiftet. Selen finnes det derimot en del av i kjøtt så det blir en vurdering for hver enkelt om de vil gå av innkjøp til selen i tillegg til jod.

Jeg tror ikke jeg spiser for mye grønnsaker. Jeg har også prøvd Fedon, uten c-måltider, og lå på nesten 100 gram om dagen, jeg gikk ikke opp i vekt da, men trives bedre på dette nivået jeg ligger på nå.
Og om jeg skulle ha kuttet grønnsaker helt hadde i tillegg trivselsnivået mitt sunket betraktelig.
Det er jo også en frustrasjonsfaktor i seg selv når jeg ser at folk som ligger på samme nivå på grønnsaker som meg, til og med mer, går ned i vekt hvor lett som helst.
Jeg spiser mye kjøtt. MYE! Som sagt spiser jeg normalt to måltider per dag, og da er det som regel egg og bacon til frokost, og middag er nesten uten unntak kjøtt. Enten i form av kjøttdeig eller koteletter. Jeg spiser også en del kylling, men da med ekstra fett.
Tro meg, jeg har prøvd de fleste vrier i løpet av mine tre år

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat