Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 11:52   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ehm... litt feil??

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

undskyld assa.. men.. haha!

må bare le , for den stakkart dama!

Vel, jeg latterliggjør ikke Grete Roede, for hennes metode funker faktisk for de fleste og hun har fått temmelig mange mennesker ned i vekt, men det funker ikke for alle ( slik som meg som går OPP i vekt av lavkalori ) og at hun nå anbefaler folk å kutte ut en del av karbene viser jo at hun har skjønt NOE, men ikke alt. Også så klart verdensmesteren i kaloritelling fortsatt må få disse som følger dette opplegget til å telle kalorier også. Bare hun husker på at veldig overvektige mennesker trenger flere kalorier siden de er større.

Når dette er sagt er jeg langt fra enig i at lavkalori er den beste metode, dvs jeg mener at det ikke er måten å slanke seg på eller å leve, jeg har hele tiden ment at kroppen trenger fett.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat