Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 11:57   #113
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brødsuget - det kan du fikse

Opprinnelig lagt inn av fjordmann, her.

Ser at fleire snakkar om brødsuget. Det forstår eg godt. Det er vanskeleg å leve utan brød når ein er oppvaksen med det - og likar det. Det var det einaste problemet eg hadde med full omlegging til lavgi/lavkarbo.
Men dette er berre eit praktisk problem. Ein kan bake eit utmerka og velsmakande brød med svært lågt karbohydratinnhald.
Har lagt ved oppskrifta.

God apetitt: Dette brødet kan du ete med god samvittigheit, og likvel stupe ned i vekt!

Ser ut som et kjempegodt brød. Men husk på at det faktisk er temmelig mange av oss som ikke kan spise slikt brød daglig, uansett hvor lavkarbo det er. Det stopper vektnedgangen på mange av oss. Jeg elsker lavkarbobrød og kunne gjerne spist det hver dag, men når det stopper vektnedgangen, så kan jeg ikke.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat