Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 16:02   #99
lillesille
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: utlandet
lillesille er på en erverdig vei

Sv: Tråd for oss som startet 17.08.09!

Jeg tror jeg sniker meg litt med her, selv om jeg startet på ketolysekuren/ hardcore sukkeravvenning i går. Kan jo ikke ha en ny tråd for hver dag man starter vel

Har lest boka flere ganger, surfet mye både her inne og på ketolyse.no og psyket meg opp hele sommeren Nå er jeg klar og igang, skal sjekke urinen for ketonstoffer i kveld. Har hatt litt vondt i hodet, litt svimmel og litt "matt" etter den daglige sykkelturen min. Regner med dette går seg til.

Maten er god, og jeg finner flere gode retter man kan lage. Er veldig uvant å ikke skulle spise frukt og bær som jeg er veldig glad i, men ser til min glede at små mengder bringebær kan brukes.

Skal veie meg fredager evt. lørdager, så det blir en uke til før jeg ser etter evt resultater, og nå er jeg så spent for det er utrolig uvant å ha et så fettrikt kosthold, utrolig at man kan gå ned i vekt med det! Good!

Et spørsmål jeg ikke finner svar på:
Hva spiser man når man er litt sulten, i situasjoner hvor man ellers ville tatt en gulrrot, et eple eller lignende? Jeg har spist litt cottage cheese med tre bringebær og litt tyrkisk yoghurt og det hjalp på formen. I går fikk jeg roa sultfølelsen med noen nøtter, står man kan ha 50g i boken, og jeg spiste ca 10 gram,det blir jo ikke mange karbene. Er dette riktig forstått, og har dere andre forslag?

lillesille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat