Sv: Ketogen pulverkur?
tveitan: OK! Har googla Cambridge, men der er det en hel haug karber, så det er nok ikke det rette for meg Men takk!
Imse: Fordi jeg har gått på Ketolyse i et halvt år frem til sommerferien, og blir kvalm bare av å tenke på at jeg skal igang med den maten igjen. Vet at det funker drit bra, det er derfor jeg leter etter en pulverkur som er ketogen. VLC er ikke noe for meg.
Carisma: Har vært fast kunde hos spis deg slank, men problemet er mer at jeg ikke orker tanken på å spise maten, mer enn at jeg ikke orker tanken på å lage den. Selv om det er litt det også... (mulig jeg formulerte meg klønete) Dessuten blir det alt for dyrt i lengden.
Sunnhetmedsirrup:
Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.
alle vurderer jo kansje prulver en gang, men når du har prøvd lavkarbo, fårstår du hvor effektift og godt det føles! 
Nei, slik er det ikke for alle. Har som sagt gått på Ketolyse i et halvt år. Effektivt ja, men godt...? Nei, det synes ikke jeg! Og aalt for mye styr.
Uansett... Skjønner ikke helt hvorfor jeg sitter å argumenterer for mine valg, her. Lurte egentlig bare på om noen kunne svare meg "ja" eller "nei" på spørsmålet i overskriften, men skjønner at det var feil forum. Visste ikke at det var sensur her. Sorry... 
Men hvis noen vet om en ketogen pulverkur, da... Så send meg gjerne en pm! ...så slipper dere å bli arrestert...
Sorry altså, mener det ikke så frekt som det sikkert virker som nå... Synes bare "Det får du ikke lov til å spørre om her inne"-kjøret var litt voldsomt. Virker litt vel nazi... Såhh... Det var en liten tilbakemleding fra meg da... *forter seg ut herfra igjen*
|