Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning
Takk for opplysninger, Arnakristin! Jeg tar nå 150 mcg, men øker kanskje dosen i morgen til 200 (høyeste), og har lest de samme anbefalningene som deg. Har også lest at voksne kvinner skal ha minimum 120 mcg alt i alt av jod.
Jeg spiser jo ikke meieriprodukter, og veldig lite sjømat, så jeg får heller ikke så mye jod i meg at det gjør noe.
De prøvene jeg tok i fjor var tatt før jeg kutta ut fløte, ost og rømme, forresten. Og mulig jeg ikke var så drittlei fisk som jeg er nå 
Og Abbe, jeg tenkte heller ikke spesielt på deg, altså! Jeg har vært moderator og deltager på dette forumet så lenge at jeg vet hva ringvirkningene kan være for folk med vektstress når det først virker litt enklere enn hva det faktisk er! At du først og fremst vil føle deg bedre er jo i grunn et veldig bra tegn . Jeg kjenner meg veldig igjen i det at alt har blitt veldig mye bedre på lavkarbo, men at det fortsatt er noe som ikke er heeelt som det skal være. En slags utmattethet som jeg ikke klarer å riste av meg.
Jeg synes ikke på noen måte du skal sitte og vente "bare" fordi du er ung! Hva er det for et råd?
Håper du får ønsket effekt av kelp. Jeg er veldig spent på om mitt skikkelig tykke hår kommer tilbake, det har jeg ikke sett siden slutten av tenåra 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|