Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 10:18   #12
Stanley Ogden
Juniormedlem

Stanley Ogden sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Stanley Ogden er på en erverdig vei

Sv: Fullstendig stopp i vektnedgangen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenker mer at de seks karbohydratene kunne du har brukt til noen deilige grønnsaker i stedet . Knekkebrød er liksom ikke særlig mettende, med mindre man lasser på med kjøtt/fiskepålegg!
Hvor ofte spiser du? Å ikke spise etter kl seks kunne aldri ha vært aktuelt for meg, jeg følger kroppens rytme, og det er helt essensielt. Jeg er som regel sulten første gang mellom kl elleve og ett, og er sulten igjen mellom kl seks og ni. Det holder som regel med to måltider om dagen. Jeg spiser en del fett, men trykker ikke i meg, heller.
Dessuten er jeg avhengig av å ha et så stabilt blodsukker som mulig for å ikke bli direkte dårlig, og da må kroppen selv bestemme når den skal ha maten.

Det hørtes veldig lite ut.
Jeg spiser frokost, (2 knekkebrød med ostepålegg e.l), lunsj (en boks tunfisk) middag, kjøtt/fisk og salat + omlelett til kvelds.

Skjønner av innleggene at jeg må begynne å eksperimentere. F.eks kutte Pepsi Max, eller knekkebrød, og så se om dette setter ketosen igang!

Hvis jeg klarer å finne ut hva det er som hindrer meg å komme i ketose, og kutter ut dette. HVor lang tid tar det før jeg er i ketose igjen?

Og nr2. Fruen har for tiden satt meg til å grave i hagen på kveldstid. Innebærer hardt fysisk arbeid at jeg kan tillater meg noen flere karbisser om dagen før jeg kastes ut av ketose?

Stanley Ogden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat