Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 10:27   #13
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Fullstendig stopp i vektnedgangen

Har du sjekka at du er ute av ketose da?
Jeg har selv vært i ketose i 6 av dette årets måneder og vekta har knapt rikket seg nedover, så det betyr ikke at du går ned i vekt selv om du er i ketose dessverre.

Selv har jeg som ekspriment fremover å kutte all kunstig søtning, ingen fløte og økte på med karbs. Har ligget på litt over 15 g og nå skal eg øke til 20-25 for å se om det får fart på sakene. Kroppen blir som regel vant med ting etterhvert og da må den få nye kick som gjør at den slipper taket.
Enig med flere her at selv ville eg ha droppet knekkebrødene og heller fått karbsene fra fett og aller helst grønnsaker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat