Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 14:07   #104
inel
Medlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 43
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

TSH på 6,7 tilsvarer nok lavt stoffskifte ja. Hvordan er de andre prøvene dine? Får du medisiner? (Mulig du har skrevet om det før, men jeg er senil i dag... )

Jeg har ca 36 i temp, men det er vel ikke akkurat uvanlig, fryser lett og har ALLTID hatt problemer med å gå ned i vekt. Evt ikke gått ned uansett. Jeg har mange andre snodige symptomer også som jeg ser andre nevner her, men går på høye doser av antiepileptica så er ikke lett å si hvilke symptomer som hører til hva . Andre prøver som ble tatt samtidig viser T4 13, Kolesterol 8,3, Natrium 132. Jeg har problemer med natriumnivået pga det ene epilepsimedikamentet jeg står på, og skulle egentlig bare sjekke dette, men ba legen om å ta med litt andre ting mens jeg først var der siden jeg er ganske så ny på kostholdet! Jeg håper at det er nettopp siden jeg er ny at kolesterolet er så høyt, har hjerneslag i flere ledd av familien, og at dette bedrer seg når kroppen blir litt vant til den nye kosten Har aldri gått på medisiner for lavt stoffskifte, men så har jeg heller ikke fått sjekket om det er nødvendig eller ikke...
Kanskje jeg burde ta en tur til fastlegen og ikke nevrologen som tross alt ikke jobber innenfor akkurat det området..?

Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat