Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 14:17   #107
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Jeg må si jeg er skikkelig mett på å ta blodprøver, føler jeg ikke har gjort annet siden 2004 ... Men jeg vurderer også å ta TPO, for å eventuelt utelukke betennelse. Jeg har hele tiden hovne lymfer, og vet ikke om det kan ha noen sammenheng, strupehodet virker ikke (?) forstørret ...

Uansett! Selv om mine prøver er ca innenfor normalen, så er det mye som indikerer at de er for høye om man går det nøyere til verks. Dessuten har jeg så mange andre symptomer.
Har fått litt tilbake stikkinga, men bare litt. Det er mindre enn det var.
Jeg er faktisk mindre trøtt! Jeg har som regel denne lette tåka som gjør at øyene mine føles trøtte og "såre" på en måte -altså at det svir litt i dem, og det gjerne dagen gjennom, noe som fører til at jeg bare tar på meg linser når jeg skal ut (har ikke briller ), fordi jeg sliter litt med at jeg gnir meg mye i øya og blunker hardt og lenge for liksom å få bort trøttheten.
Tørr hud på kroppen (ikke ansiktet) og uttynna hår er noe jeg virkelig skulle ha fått bukt med. Særlig det med håret, det er så kjipt når jeg faktisk er ganske jålete på det med hår
En ting som også begynner å forsvinne, tror jeg, er det stadige trykket på strupehodet, gråtefølelsen som har vært der så lenge jeg kan huske. Den har avtatt litt.
Og min kropps elendige evne til å tempereres. Jeg kler av og på meg hele tida, finner aldri idealtemperaturen mer enn minutter om ganga og er enten gjennomfrossen eller kokvarm.
Og så klart, mitt gjenstridige platå. Det er ingenting som tilsier at jeg ikke skulle vært slank by now. Men nå har jeg håp og giv for at det er et større bilde i alle fall! Så jeg må si at selv om tråden startet litt enkelt, så har dette vært en stor åpenbaring for meg!

Venninna mi er hos akupunktør i dag, og jeg har bedt henne spørre om hennes erfaring med å behandle lavt stoffskifte. Spennende å høre hva hun har sagt, jeg har nemlig veldig godt inntrykk av denne akupunktøren ut fra hva venninna mi har sagt.

Dette ble mye . Men jeg prøver å få litt system i all denne intense lesinga og grublinga siste uka

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat