Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 00:47   #1
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Jente 1980 er på en erverdig vei

Er veldig spent på hva som skjer nå ...

Etter 4 mnd på Ketolyse tillot jeg meg en stor utskeielsesdag igår... Spiste både saltstenger, Elias, ostepopp, smågodter, pizza, is og kjeks. Haha... Ser jo helt sprøtt ut når jeg skriver alt ned. Men skal sies at jeg spiste litt av alt. Helt andre mengder enn tidligere... Dette gjorde jeg med den beste samvittighet, og fast bestemt på å begynne på igjen idag, som gikk som før helt til jeg kom hjem kl 21... Da så jeg at samboer ikke hadde tatt med seg pizzaen på fisketur, og smågoderierne skreik til meg oppå kjøleskapet. Trøtt og "sliten" etter en lang dag endte det med "The easy way" og sannelig så ble det en aldri så liten utskeielse idag også! Kjenner at det går helt fint, og synes det var vel undt etter å ha vært så flink så lenge. Nesten ned 11 kg, og daglige kommentarer på hvor bra jeg ser ut Men er jo enda et godt stykke unna målet mitt som jeg har satt i første omgang, og håper ikke dette har ødelagt stort for meg...

Hva er deres erfaringer? Har lest lenker hvor folk skriver at dette faktisk kan være en bra ting Kansje er jeg litt vel optimistisk nå da... Men men...

Blir kjempeglad for svar!

Ha en finfin kveld allesammen!

Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat