Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 02:53   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi begynner i morra, min mann og jeg

Dette går bra ser du! Jeg spiser som regel tre skiver bacon og to speilegg til frokost, gjerne sammen med en kålsalat. Dette er jeg mett på i minst fire timer.
Proteiner, og særlig fett er mettende, og det holder blodsukkeret stabilt. Karbohydrater i sin raskeste form får blodsukkeret til å stige fort for så å bli lavt igjen, og gjerne for lavt, hvilket resulterer i at du blir fort sulten igjen, og gjerne sugen/fysen. Langsomme karbohydrater (i f.eks grønnsaker som vokser over jorden) påvirker ikke blodsukkeret i samme grad, og når du også spiser fet mat som jevner blodsukkerstigningen ut så slipper kroppe å produsere så mye insulin, som er det fettlagrende hormonet.
Dette bare som en enkel forlaring på hva som skjer i kroppen, og som er veldig releveant for deg med insulinresistens, for ikke å snakke om fettangt fra mange år med lavkalori og magre matvarer. Kos deg med ost og ekte majones

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat