Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 11:03   #113
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Det er jo helt utrolig! Tror de at det bare er damer i overgansgsalderen som får lavt stoffskifte, eller? Om du i tillegg er tydelig overvektig så burde de jo virkelig ta det på alvor. Jeg hadde ikke slått meg til ro med det.
Hør litt rundt om noen kan anbefale en lege til deg, en som er åpen og løsningsorientert.

Jeg kan forresten melde om at jeg (til tross for en fullstendig påkasta halsbetennelse) har fått normal hvilepuls, og at jeg puster dypere !
Pulsen min var på 56 for noen dager siden (13 slag lavere enn laveste normal) men er på 83 nå!
Har ikke kjent noe som helst stikking siden i går midt på dagen, og da har det vært mindre enn det pleier.
Jeg er varmere også, men det skjer jo innimellom, hehe, og nå har jeg faktisk feber. Er noe som går hører jeg.
Og ikke noe sviing i øya i dag heller

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat