Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 11:09   #5
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Er veldig spent på hva som skjer nå ...

Selv får eg ikke vondt i magen etter en utskeielse faktisk, utrolig nok Men har opplevd to ting. Ene gangen var det en skikkelig boost for vektnedgangen min og andre gangen absolutt ikke. Hadde pause i jula og etter det så har det ikke gått så veldig masse nedover her, mer stått i ro. Hadde også pause i sommer, grunnet masse selskapligheter og rett og slett mangel på motivasjon. Dermed endel kg opp, men er nå igang igjen. Vekta står bom i ro, men det får så være Helsa er iallefall bra
Men så lenge pausen din (velger bevist å ikke kalle det sprekk) var så kort så skal det nok ikke ha noe å si, dessuten kan det nok være lurt å sjokkere kroppen litt av og til, enten på den ene eller andre måten

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat