Sv: Gikk på en smell, gitt ...
Jeg vet jo egentlig alt dette, men det var en tråd jeg trengte å lese nå. Gikk jo så bra i 3 mnd. for meg også, og så skulle jeg ta en liten ketolysepause under Hellasferien - og da var det gjort... Er på en skikkelig sprekk nå...
På mange måter var det jo idiotisk med ketolysepause de to ukene, pga all den gode greske maten, men på den annen side så var det bare 2-åringen min og jeg som reiste, og vi koste oss masse med ferskpresset juice og annet "sunt" ikke-lavkarbo, men også brød med tzatziki, hjemmelagde pommes frites, kaker, is i varmen osv.
Da jeg kom hjem skulle jeg ha mensen, og når jeg da var på "høykarbo-kjøret" var det jo fysing på sjokolade og sukker over en lav sko...
Vel, nå er ferie og mensen over, og unnskyldningene dårligere enn noensinne, og jeg skal tilbake på ketolyse!!! Har såvidt startet å spise litt sunnere til lunsj i dag - salat m/laks i kantina. Må bare spise opp restemat i kjøleskapet til middag i dag, og så er det ketolyse i morgen! 
EDIT:
Beklager, var ikke meningen med trådkupp, Maggen, men jeg ble visst litt ivrig når jeg først begynte å skrive...
|