Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 14:31   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fiber og mange andre hjertesaker;)

Ja, det er lett å få folk som bare repeterer mantraet fra diverse mat- og helsekostreklamer på tv svar skyldig.
"Hva med fiber?" -Det er masse fiber i grønnsaker
"Men fett tetter igjen blodårene!" -For å tette igjen årene er du avhengig av en større mengde dårlig kolesterol (ldl). For å få en større mengde dårlig kolesterol må du spise raske karbohydrater. Jeg spiser ikke raske karbohydrater.
"Rødt kjøtt er farlig" -Om rødt kjøtt er farlig, så ville alle verdens rovdyr ligge svært dårlig an, samt at vi mennesker aldri ville ha overlevd som rase opp gjennom evolusjonen før landbruket kom
"Fett er farlig" -Om fett er farlig så er det ytterst merkelig at alle urbefolkninger som har overlevd fram til i dag har gjort det, særlig eskimoene som mer eller mindre utelukkende levde på selkjøtt og hvalspekk. Dessuten trenger man fett for å i det hele tatt kunne ta opp de viktigste vitaminene
"Hjernen må ha sukker" -Hjernen trenger 50-60 gram glukose om dagen. I tillegg til det jeg får i meg fra grønnsaker, så kan kroppen fint gjøre om resten den trenger fra proteinene i det livsfarlige røde kjøttet jeg spiser

And so on!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat