Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 14:44   #130
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Sitat:

Hmm, hun holder ikke til i Sannergata på grünerløkka vel?

hehe, nei. Men desverre så tror jeg ikke det er uvanlig å ta den approachen for en del leger. Og med alle mine "diffuse" symptomer er jeg stygt redd for at jeg fort blir avfeid med at jeg bare er en vanskelig pasient.
Og svaret hennes på en uregelmessig syklus var å begynne med p-piller (selv om min bekymring over syklusen faktisk er pga jeg og min mann prøver å få barn). Svaret på overvekten min var reductil, knekkebrød, magerost og trening, som da også sannsynligvis ville hjelpe på både energiløshet, muskel og leddsmerter og hele pakka. Det er jo et under at hun klarte å henvise meg til fysioterapi når betennelsene og musklesmertene omtrent invalidiserte meg i jobben. Det skal bli goodie å få fastlegen min tilbake altså. Om ikke annet så er hun lavkarbovennlig og tar meg på alvor

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat