Sv: Veldige variasjoner i vektnedgangen her ...
Lille 74:
Tror ikke det stemmer at man må ned 10 kg før operasjonen, det er ønskelig men ikke ett krav. Min veninnde som ble gbp opperert i Ålesund nå i mars, hun var 2 kg tyngre på opp dagen enn den dage hun fikk den innvilget. Dessuten var det sagt hun "måtte" slutte å røyke x anntall uker før opperasjonen, men hun røyka sine 15 sigaretter pr dag heile veien hun.....
Imse:
Vel, om lav karbo skulle forbedre mine eggløsnings problem, så hjelper det lite når gubben sine sædceller ikke fungerer. Nettopp derfor vi får icsi og ikke ivf.
Men det er jo lov å håpe...........
Carisma:
Dette er nettopp hvorfor det er så vanskelig å være SEKUNDÆRT barnløs.... vi har lissom ikke "lov" å klage, vi har da fått en, og bør være fornøyd med det. Vi må tenke på alle dem som ikke har fått noen.
Hjertet mitt gråter for alle dem som ikke har lyktes, jeg vr selv en av dem i 11 år...... Det er 4015 dager fylt med tårer, smerte fortvilelse, misunnelse, nedtur etter nedtur, etter nedtur..........
Men det er tøffere enn noen kan tenke seg å sitte å deppe, men ikke få lov å si det, føle det og ha det slik.
Og tro meg, jeg har møtt MANGE som "irettesetter" meg i denne forbindelse......... Hva har jeg å være lei meg for? Jeg har da ei flott datter..... Sukk....
Nellie:
Takk, tusen takk 
Photobscura:
Jeg VIL ha den gbp operasjonen. Men min slankehistorie er det min aller siste utvei.
Husk at jeg bør ned 50 kg totalt. Og det har vist seg gang på gang at DEt ikke er noe jeg greier på egenhånd.
For MEG er gbp løsningen.
-Jeg bare MÅ ned litt nå før forsøk mens jeg står i ventekøa.....
VAFFEL:
Tusen takk 
Takk for alle tilbakemeldinger. Godt å kunne diskutere!!
|