Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-09, 17:41   #37
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør jeg galt? Går ikke ned på ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Novisa, her.

Takk for svar, arnakristin. Du er nok inne på noe viktig: Jeg er ikke helt klar for dette (jeg er ikke villig til å prioritere matlaging veldig høyt akkurat nå, jeg har for mye annet å ta meg av som jeg mener er viktigere, både for meg og for familien. Og helt ærlig er jeg nok ikke helt overbevist nok om at lavkarbo er det beste for meg og for verden på sikt). Jeg var ute etter en quickfix for hengemagen, ikke en livsstilsendring. Går i tenkeboksen nå.

Sønnen min er forresten alltid med og lager mat. Han elsker det, uansett hva som lages. Han er bare null interessert i å konsumere resultatet.

Ser du på dette som en quick fix så kan du egentlig bare glemme hele greia, ikke fordi at det ikke funker, for det kan det nemlig gjøre, men med en gang du starter å spise såkalt vanlig norsk mat som er spekket med karbs så vil du gå opp de kg du har gått ned på lavkarbo dessverre. Det finnes nok ingen quick fix i slankeverden, så om du velger ene eller andre måten å nå dine mål på så kan du ikke gå tilbake til det du hadde tidligere. Kroppen jobber i minst 5 år med å få på seg de kg man har tatt av.

Ønsker deg masse lykke til og kanskje du skal lese litt rundt før du bestemmer deg for hva du ønsker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat